حس مادری

کتاب بازار !

1391/11/18 9:37
نویسنده : تی تی
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی !    خوبی؟؟

واااااااااااای من خوب نیستم ..زانوهام به شدت درد میکنن..همون درد همیشگی که هی میره و میاد

چاره هم نداره

یعنی من عاشق این خاله ارام وخاله زهرا و باقی خاله های مجازی  هستم ها 

خدایی خب منم همینجوری ام چیز خوب پیدا کنم بهشون میگم دوست داشتن بخرن :دی

اونا هم دریغ نمیکنن .. راستش اولش که پیشنهاد دادن  سری کتابهای داستان شعر منوچهر احترامی(از نویسندگان فقید گل اقا) یا همون حسنی رو  همچین شک داشتم  چون میگن یه سری کامل کتاب رو برا کودک نخرید که همیشه انگیزه برا رفتن به کتابفروشی و پیدا کردن ادامه داستان  داشته باشه

 ولی هی خاطراتم اومد جلوی چشمم و   یادم اومد که واقعا این کتابای حسنی یه چیز دیگه بودن تازه همین الان که دارم تایپ میکنم  یادم افتاد خونه عمه یه کتاب کوچولو مال گل رومیز بود ورداشتم  خوندم که داستانش در حد 3 جمله بود و خیلی بی مزه !!

تنها حسنش این بود که  مقوایی بود و پاره نمیشد البته خود به خود که پاره نمیشن شما نی نی ها پاره میکنید دیگه !! ازطرفی بعضی کتابای ترجمه شده انقدر سانسور دارن که کل داستان عوض شده یادم نیست کی بود کتاب پوکاهانتس رو دیدم و ورق زدم ...خلاصه با توجه به همه اینا تصمیم گرفتم سفارش بدم  ولی دلم نیومد به خاطر یه چیز پول پیک بدم  یه سری مکعب امیتیس ! هم سفارش دادم

البته اونم شک داشتم گفتم شاید خوشایند نباشه دیگه انقدر مثل هم بخریم ولی بازم دیشب که ارام گفت بخر ..خیالم راحت شد .

حالا منتظرم بیارنشون ...

مبارکتون باشه همه نی نی هایی که تو این چند روز این سری کتابارو خریدین 

  امیتیس ...کیان ...علی ...شنتیا و نی نی  !

پ.ن : زنگ میزنن ! رسید !

پ.ن: اینم عکساشون کتاب ها و مکعب ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا
28 فروردین 92 23:33
عزیزم من امشب کلی ازت سوال کردم فکر کنم آخر سر پشیمون بشی از اینکه رمز رو بهم دادی

من خیلی وقته میخوام یسری کامل این کتا ها رو بخرم میشه آدرس سایتش رو بهم بدی گلم


اره عزیزم حتما
از سایت من و مامان خریدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادری می باشد