حس مادری

سفرهای اخر هفته 5

1391/12/26 14:45
نویسنده : تی تی
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جون

این هفته هم رفتیم ..اصلا حواسم نبود و امادگی در حد زیر صفر ! دیگه زودی جمع کردم و یه امادگی

نسبی و ده برو  که رفتیم ! مثل همیشه و بدتر ! بود گل هم که مریض شده بود و نیومدن حسابی حوصله ام سر رفت !

جمعه عصری خودمون دوتایی رفتیم بیرون پاساژ گردی

یه فرش بازی حیوانات که صدادار بود اون دفعه ها دیده بودم گفتم برا عیدی گل بگیریم ولی خودشون

همراهمون بودن و نشد..تهران هم رفتم دنبالش گرونتر بود !! این دفعه رفتیم بگیریم خواستیم دوتا بگیریم

 ولی از اونی که من تو ذهنم بود نداشت دوتا ...یکی ازون گرفتیم یکی هم از یه مدل دیگه الان بد جوری

 گیر کردم کدومش مال تو باشه کدومو بدیم گل !اولش مطمئن بودم همونی که از اول دیده بودم رو نگه

دارم ولی الان که دوتا شو باهم میبینم ازون دومیه بیشتر خوشم میاد !!ولی اولیه جنبه اموزشیش

بیشتره و حیوونای بیشتری داره

نمیدونم گیج شدم !

نی نی خیلی خوشحال شدم موقع خریدنش... انقده من خوشحالی کردم که نگووووووووووو

این اولین چیزیه که مهدی برات خریده !   البته قبلا دوتا ست ٥ تیکه همون سال اول از هایپر

خریدیم باهم ولی اونو زیاد مایل نبود و به زور من بود ولی اینو خیلی حال کردم !!اصلا یه جورایی قبلش

 فکر میکردم تا وقتی که  دوتایی نریم یه چیزی برات نخریم تو نمیای !! اینم باجت !! بیا دیگه زود !!

خلاصه اینم از این !

برگشتنی ماشین حالمون رو گرفت ..نمیدونم چه بلایی سرش اومده ..خدایا رحم کن بهمون ..

به مهدی گفتم صبح اول ببر نشون بده ماشینو حرف که تو سرش نمیره ..ماشینو ورداشته که بره شرکت

 وسط راه دوباره همونجوری شده ول کرده ماشینو با تاکسی رفته !

حالا بازم شکر که همین تو خیابون خودمونه و تو انوبان نذاشته !!

پ.ن:کدومو برات بذاریم نی نی ؟؟خودت بگو !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرام
26 اسفند 91 23:45
مامانش چشاتو ببند یکیش رو انتخاب کن مبارکهههههههههه


نمیییییییییییشه اخه هی قایمکی نگاه میکنم !!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادری می باشد