حس مادری

خانوم اسکیمو و هاسکی !

1392/4/4 0:26
نویسنده : تی تی
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام نی نی ! 

خوبی ؟؟ دلم برات تنگ شده بود هااااااااااااا 

امروز نیمه شعبان بود و عید و تعطیل 

ما هم غروب رفتیم تیراژه و ازونجایی که مهدی خیلی مهربون شده یه خانوم اسکیمو به همراه سگ

هاسکیش اوردیم خونمون !! تا همبازی تو باشن ! 

تو این خونه بازیه یه بلز بود   که صدای خیلی نازی داشت مهدی که شدیدا خوشش اومده بود !

من رو نکردم ما خودمون یکی داریم ولی خدایی فکر کنم مال ما خیلی بد صدائه !!بیچاره میشیم

احتمالا !!

این هم از مهمانان جدید ما :

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هانی
6 تیر 92 15:30
چقده خوشگله مبار نینی کوچولو باشه


ممنون قابل نی نی شما رو نداره
آرام
6 تیر 92 16:26
خریدات مبارکه خاله


آرام
6 تیر 92 16:26
خریدات مبارکه


علی خوشتیپ
9 تیر 92 16:02
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. تا 17مرداد فرصت دارید اس ام اس بدید... ممنون
مينا
10 تیر 92 22:04
اي جانم اينا چه خوشملن

به سلامتي خاله جون


قربونت خاله مینا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادری می باشد