حس مادری

بازم جینگیل

1392/2/17 15:50
نویسنده : تی تی
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی !  

خیلی وقت بود تو فکر اون سبد سفیدای ایکیا بودم برا پتو و دورپیچ و نمگیر و این چیزا که ادم بخواد تو

 کمدی جایی بذاره ...اولین بار تو پاساژ بغل پاساژرضای بازار :دی  دیدم به نظرم خیلی خوشگل اومد

  ولی نخریدم چون اون موقع به صرافتش نیفتاده بودم فقط به نظرم خوشگل اومد

بعدش ولی  تو چندتا از ایکیا ها مثل آ اس پ و یدونه تو یوسف اباد بغل خونه هست گشتم دنبالش پیدا

نکردم ..اها چرا ا اس پ داشت  سایز خیلی کوچیک اما.. 

..بعدتر ها تو تیراژه دیدم قبل عید  ولی باز  نخریدمش ! 

این اواخر هم که به ارام گفتم گفتش امیتیس داره ازش تازه  زیادم کاربرد نداره !! دیگه داشتم منصرف میشدم (  خیلی جالبه که سلیقه هامون به هم نزدیکه ها !! خیلی ای لاو یو آرام )

 

این چندروزه که تو بار وبندیلم گشتم یه کیف دیدم مال زمان جوانیم ! یهو جرقه ای به ذهنم متبادر شد که

بابا چی از این بهتر ! همینو وردار درستش کن دیگه !!

منم از صبح افتادم به جونش و یه کم روش کار کردم شد همون اصلا ! مو نمیزنه !! حالا عکسشو پست

 بعدی میذارم  الان شستمش خیسه ! 

خلاصه که از این بابت خوش خوشانمه که یه 40 50 تومنی صرفه جویی  کردم ! :دی   

 

این دورپیچ :



 

این نمگیرا :

اینم پتو خوشگله :

 

اینم همه با هم  خانوادگی :  



 

میرن تو سبده ..امیدوارم خوشگل بشه 

دلم برات خیلی تنگه نی نی !   

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرام
22 اردیبهشت 92 23:30
مبارک نی نی نازنازیمون باشه


مرسی خاله
مامان زهرا
23 اردیبهشت 92 18:08
نازی عزیزم


پرستو
23 تیر 92 13:25
خریدهات مبارکه خاله


مرسی خاله
پرستو
23 تیر 92 13:26
مامان جونش رمز بده بقیش رو هم ببینم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادری می باشد