حس مادری

یه روز خووووووووووب

1392/5/28 20:24
نویسنده : تی تی
411 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز خیلییییییییییی خوبی بود 

انوشه عزیزم رو دیدم ...نی نی گلش 3 شنبه دیگه به دنیا میاد

مااااااااااااااشااااااااااااااااااالاش باشه ..چقدر زبرو زرنگه مااااااااشاااااااااااااااااالا

داستان اینجوری شد که امروز با لی لی قرار داشتیم مزون تاییس ..

از اونجایی که به انوش قول داده بودم باهم بریم یه بار مزون صبح کله صحر بهش زنگ زدم که میای بریم

اونم از قضا رفته بود بانک خون بند ناف و اون موقع تجریش بود ... 

قرار مزونمون 12 بود ولی به انوشه گفتم من الان سریع حرکت میکنم میام تجریش یه سر تورو میبینم اگه

 خسته نبودی  و دوست داشتی میریم  مزون ...... اگه نه که خودم میرم 

خلاصه بدو حاضر شدم و رفتم ..... 

دیگه رفتیم پیش تاییس ..سارا هم اومده بود و بعدش لی لی هم رسید

مینا جونم قرار بود بیاد ولی متاسفانه نشد ..خیلی دوست داشتم ببینمش

خیلی خوش گذشت و یه چند تیکه هم خرید کردیم و برگشتیم

خیلی نگران انوشه بودم که خسته نشه ...

ولی خدا رو شکر بعدش که صحبت کردم باهاش حالش خوب بود

عکس خریدارو بعدا برات میذارم !

جای ارام جونم و هانیه هم خیلی خالی بود ولی حودشون دیزوزش رفته بودن  

 

پ.ن : یکی دو تا سفارش دستمه که خیلیییییییییییییییییی ناااااااااز شدن 

پ.ن : با تاییس فامیل دراومدیم !!!! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرام
28 مرداد 92 19:51
همیشه خوش باشی و دوستای خوبت رو ببینی تهمینی
عکس خریداتم بذار زودددددددد


عزیزم من دلم میخواد توروببینم هرروووووووووووز
تو دووووووووست خوب منییییییییییییی دیگه
دیگه خودتون دیروزش رفته بودید واسه اون دعوتتون نکردم ولی یادتون کردم حساااااابی و سفااااااارش توووووووووپ !
آرام
28 مرداد 92 23:30
قربونت برم دوست جونم ما هم یهویی شد ... ایشالا بعدها با هم میریم حالا یا پیش تاییس یا کلا تفریح


انشالا دوستممممممممممممممممم
بریم بترکونیم
مينا
29 مرداد 92 10:44
عزيزم خريدات مبارك
انشاءاله هميشه به خوشي و خريد...

خانومي سفارش من و هم پيش تاييس ميكردي خو


قربونت مینا جون
شما باید سفارش مارو بکنی که خانوم
یه مینا میگفتن صد تا از بغلش میفتاد بیرون
هانی
29 مرداد 92 11:34
ایشالا همه روزهات خوب خوب باشه...همیشه به گردش و خوشی..دوستان به جای ما تهمین جون...
عکس سفارشات هم بذار ببینیم ذوق کنیم خاله هنرمند...


قربونت هانی جون
شما جاتون محفوظه اخه
جشم اخه ..برام تبلیغ کن دارم مگس میپرونم هاااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادری می باشد