حس مادری

بعد از مدت ها ...

1392/6/31 19:41
نویسنده : تی تی
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه !

این مدت درگیر یه نی نی دیگه(نی نی نمدی) هستم جسااااااابی وقت نمیکنم سرمو بخارونم!!

تو این مدت فکر کنم یکی دوتا سفر اخر هفته رو ننوشتم و امارم خراب شد !

معصومه زایمان کرد !

این هفته ما نرفتیم چون مامانشون خونه اونا بود و خودش گفت نیایید! 

هنوز کادو نخریدم !

رفتیم هایپر با اینکه بچه خوبی نیستی ولی برات یه ست مسواک خریدیم

همون رنگی که دنبالش بودم سبز ملایم و لیمویی

دوهفته پیش عروسی علی بود ...جمعه ...شنبه مهدی جلسه مهم داشت نمیتونست مرخصی بگیره

منم با مامان اینا رفتم شمال عروسی ...خوش گذشت ....اعظم رو هم دیدم !  

همین ! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
31 شهریور 92 19:40
اگه دوست داشتین به آدرس زیر سر بزنید. طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای شما www.ghalebe-weblog.blogfa.com
غزاله
31 شهریور 92 21:11
ب_________________ه چه عجب اومدی....
و البته خوش اومدی و خسته نباشی بانوی هنر.
همیشه به عروسی و گشت.خانم بازار رواج.


قربونت غزاله جونم
مرسی که سر میزنی هاااااااااااااااااا
آرام
29 مهر 92 22:20
دیگه نمیای اینوراااااااااا؟؟؟
تی تی
پاسخ
میام ارام جون ایشالا میام امیدوارم بیام
غزاله
18 آبان 92 23:58
یعنی تو نباید برگردی؟؟؟؟؟؟ بسه هر چی هنراتو خرج کردی بیا دیگه.
تی تی
پاسخ
میبینم که صدای غزاله هم در اومده میام غزل میام ایشالا خوب شدم میام خوب نیستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادری می باشد