حس مادری

تبلور یک رویای کودکانه

1392/2/3 18:51
نویسنده : تی تی
154 بازدید
اشتراک گذاری

 

نی نی تو هم بلدی ازاین نقاشی ها بکشی ؟؟

اره ؟؟؟؟؟؟؟   اخه تو جیگر منیییییییییییییییییییییییییییی

 

************  *****   **********

 

دیشب تو وبلاگا میچرخیدم یهو تو مدرسه مامان ها یه چندتا مطلب و ایده جالب دیدم

یه مورد یه شرکت خارجی بود که از روی  نقاشی بچه ها عروسک نقاشیشون رو میدوزه و براشون

میفرسته..همه شون  خیلی جالب بودن ..کلا ایده اشو دوست داشتم ..واقعا از دریچه چشم و ذهن یه

کودک رویاییه وقتی نقاشیش جون پیدا کنه و از صفحه بیاد بیرون

حتما برای کودکم این کارو خواهم کرد

لینک :http://mamanschool.niniweblog.com/post765.php

مورد بعدی هم درست کردن کتابچه های کوچولو با کمک خود کودک بود که این ایده رو هم دوست

داشتم :لینک http://mamanschool.niniweblog.com/post795.php

و حتما اجراش میکنیم باهم ..

من عاشق این کارام ...

این که باهم شلوغ کنیم کتاب بخونیم بازی کنیم و کاردستی درست کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

غزاله
3 اردیبهشت 92 17:11
سلام دوستم چون با هم هم عقیده ایم لینکت میکنم.لطفا رمز بفرست برام.
خیال تو
http://khiyale_to.niniweblog.com


سلام دوست جون ..پستای من اکثرا بدون رمزن
ایشالا زودی مامان بشی تو هم
مینا
3 اردیبهشت 92 22:29
سلام عزیزم خوبی خیلی قشنگ بود لینک های که گذاشتی
دستت درد نکنه گلم.



سلام..خواهش میکنم خاله
هانی
4 اردیبهشت 92 11:43
چه چالب بود...خوشمان آمد ...لطف کن باز هم از این ها بذار...


اره دیدییییییییی چه باحال بود؟
حتما دوستم
مينا
7 اردیبهشت 92 9:51
راستي يه خبر نفس بعد 6 ماه اقدام مامان شده
جواب آز + شده



عزییییییییییییییییزم مرسی خبر دادی
خیلی خوشحال شدم مینااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادری می باشد