حس مادری

خوش اومدی پسر کوچولو !

1392/5/13 12:08
نویسنده : تی تی
258 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی ما عجله داشت و به جای 15 ام 13 ام اومد

صبح مامان زنگ زد و گفت که تلفن زدم ببینم برنامه پانزدهمشون چیه که دیدم میگه کیسه اب مرضیه 4

صبح پاره شده و تا ساعت 10 دیگه زایمان کرده بود ...

قرار شد ساعت 3 بیان دنبال من و بریم ملاقات ..خلاصه منم به سرعت سورپرایزمو بسته بندی کردم

یه پیشبند استیندار خوشگلم گذاشتم روش و رفتیم  ..

چه قدر از حلقه اسمی که درست کردم تعریف کردن .باورشون نمیشد خودم درست کرده باشم .. خانوم

برادرای مرضیه که هر 10 دقیقه میگفتن خیلی خوشگله ! 

مامان خانوم خودم هم  برای اولین بار از چیزی که من درست کرده باشم خیلی تعریف کرد !!

گفت خودت درست کردی ؟؟ خیلی شیک بود !!

خلاصه که خاله طفلک که فعلا به خاطر دستش نمیتونه بیاد شوهر خاله و صاقی هم معلوم نیست ولی

من عکسا رو براشون فرستادم که چشمشون به دیدن پسری روشن بشه

 

 2800  وزن .......... 50 سانت قد  ........متولد 13/5/92  بیمارستان بهمن شهرک غرب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مينا
14 مرداد 92 14:13
اي جان دلم چه نازه اين خوشمل پسر خدا حفظ ش كنه...
انشاءاله 120 سال زير سايه پدر و مادرش تن سلامت و دل شاد زندگي كنه...

تهمينه جون انشاءاله يه روز بياي ملاقت شما و ني ني


متشکرم ...انشالا خدا همه کوچولوهارو حفظ گنه
مرسی خاله شما همیشه امید میدی به من
آرام
14 مرداد 92 21:49
ایشالا به زودی نی نی خودت


ممنون
هانی
15 مرداد 92 11:29
آخی نازی...خوش قدم و خوش روزی باشه...ایشالا نی نی خودت خاله


انشالا خیلی خیلی زود پسر شما میاد خاله میایم دیدنتون
علی
16 مرداد 92 14:39
سلام وبت عالیه اگه میخوایی از این بهتر بشه یه پیشنهاد برات دارم اونم اینه که شکلک تو وبت بذار توی سایت من هر شکلکی موجود است میتونی بیایی واز اون استفاده کنی ودر عوض نظرتونو باید درباره وبلاگم به من بگی اگه هم دوست داشتی تبادل لینک میکنیم پس من منتظرم
پرستو
21 مرداد 92 0:26
الهیی خاله من هم از این کادوها میخوام


چچچچچچچچچچچچچچچچچچچشم شوما تشریف بیار کادو هم میدم بهت خاله
الهام
21 مرداد 92 11:55
ای جانم چه نازه
مبارک باشه
تی تی برای نی نی منم از اینا درست میکنی؟


هاااااااااااااا درست میکنم خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادری می باشد