حس مادری

نی نی نمدی !!

1392/5/24 20:45
نویسنده : تی تی
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی !! خیلی که باهات اشتی نیستم ولی به هرحال سلام  که میکنیم !!

باشگاهم مهلتش تموم شده ولی 10 جلسه غیبت دارم 

قراره ماه دیگه یک روز درمیون ثبت نام کنم و عوض غیبتام هم برم ...

ولی نمیدونم کی برم ثبت نام !یه بازار باید برم شنبه یا یکشنبه  ..دوشنبه با لی لی قرار دارم ...

میترسم بازم غیبت بخورم !! بگذریم  

امروز مهدی ماموریت یه روزه رفت اهواز صبحم که دیرش شده بود و هول هولکی رفت ..

 کلی ترسیدم از پروازش جا بمونه و ویلون شه ...

همچین تپش قلب پیدا کردم که نگوووووووووو ! یه صلوات بلند فرستادم  و پتو کشیدم سرم  بخوابم 

که اس ام اس اومد من رسیدم .. خیالم راحت شد ولی دیگه خوابم نبرد ...

پا شدم نشستم سر ریسه اسم نامی ...با عشق براش سازیدمش تصور قیافه معصومه و ذوقش وقتی

میبینتش برام ارامش بخشه ... دارم باهاش ارتباط برقرار میکنم انگار .....نامی ...

خلاصه که وقتی کار نامی تموم شد ازونجایی که خیلی از نتیجه راضی بودم به سرم زد یه وبلاگ بزنم برا

 قبول سفارشات .............و زدم !!

میدونم که نفع مادی نداره برام ولی این کاریه که ازش لذت میبرم و باهاش خوشجالم

از ارزوهام این بود که مزون سفره عقد و اینجور کارا داشته باشم یه بارم با مونا و ازاده و شرر صحبتش

  شد شوخی شوخی ....

به هر حال این کار رو دوست دارم برام ارزوی موفقیت کن نی نی !!   

اینم ادرس وبلاگ 

nininamadi.blogfa.com 

پ.ن: تا نیم ساعت دیگه با سمیرا میرم بیرون یه کم وسیله برا کارام نیاز دارم ببینم میتونم تهیه کنم یا نه

حیوونای کوچولوی نامی چشم ندارن ! 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خواب گو
24 مرداد 92 17:09
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


سلاااااام به شما ...ممنونم.. منم برای شما
زینب مامان نازنین زهرا
24 مرداد 92 18:33
سلام عزیزم ...

مااااااااااااااااااااااااااااااااشالله هم نی نی نازیه هم کارت عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه ...

یعنی سفارش قبول میکنی؟

این وبلاگه مسدود شده ...

یعنی من بخوام سفارش بدم برام درست میکنی




سلام عزیزم ..من نی نی ندارم البته هنوز

ممنونم اره عزیزم قبول میکنم

پس چرا مسدوده ؟؟

ایییییییییش باید یکی دیگه بسازم گویا
خانومی به این ادرس جدید مراجعه کنید لطفا nininamadi.bolgfa.com


آرام
27 مرداد 92 14:28
خاله برا ما هم درست میکنی؟؟؟ دوستمون نداری؟ عجب خاله هایی پیدا میشناااااااا:دی
آفرین خاله از هنرت استفاده کن


خاله درست میکنم
شما دستور بده بگو چه رنگی میخواهی چی میخواهی
سه سوته میارم تقدیم میکنم
هانی
27 مرداد 92 15:16
به به میبینم کارآفرین شدی خاله...ماشالا به تو..ایشالا موفق باشی همیشه....


خخخخخخخخخخخخخخخ کارافرین !
نه بابا خاله فی سبیل الله خدمت به خلق میکنیم
کار نیستن اینا که ...عشق میکنیم عوضش
آرام
28 مرداد 92 19:50
خاله به سلیقه ی خودت یه چیزی درست کن میدونم خوشگل میشه میخوام یادگاری داشته باشم از خاله تهمین ولی باید حساب کنی باهام ها ... عین بقیه


به روی چشمم خاله میخواستم درست کنم ولی گفتی خاله هانی درست میکنه گفتم شاید با هم مدل اینا انتخاب کرده باشید والا که قبل نامی یاد امیتیس گلم بودم
تو که مثل بقیه نیستی

آرام
29 مرداد 92 22:51
لوس نشو هاااااااااا دستم برکت داره خخخخخخخخ باید باهام حساب کنی خووووووووووو


..ایییییییییش
خاله دارم یه مدل سفارشی برا دختری میسازم تووووووووپ ..فقط یه کم طول میکشه شرمنده
مامانای شهریوری خیلییییییییی عجله دارن ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادری می باشد