حس مادری

گل ناااز من !

1392/1/19 12:11
نویسنده : تی تی
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی توچولو !

یادته گفتم رز کوچولوم یه غنچه داره ؟؟

وااای که این ٢ هفته انقدر نگرانش بودم که نکنه اسیبی بهش برسه از بی ابی نگران

ولی وقتی رسیدم نمیدونم حالا به لطف بارون بهاری یا شستن بالکن بالایی ها غنچه هنوز موجود بود ولی یه کم خم شده بود

الان بعد ٣ روز که دارم بهش رسیدگی میکنم دوباره کمر راست کرده و دلبری میکنه

تازه ٣ تا خواهر برادر خیلی بی بی هم داره !

نی نی جونم منتظریم ها  یعنی میشه رز من به مناسبت ورود تو بااااااااز بشه ؟

راستی اون گلدون پشتی که خشک شده سر برگاش سنبلمونه ها!! دیگه باید خشک شه برگاش و پیاز گلش بمونه برا سال دیگه انشالا .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرام
27 فروردین 92 12:51
چرا دیگه نمینویسی؟؟؟


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حس مادری می باشد